sobota 14. května 2016

Oligodermie - Šetrný dvoufázový odličovač


Ahoj holky,
dnes tu pro vás mám zase jednu kosmetickou recenzi. Tentokrát na Šetrný odličovač očního okolí od značky Oligodermie. Tato značka je pro mě úplnou novinkou. Nikdy dříve jsem o ní neslyšela. 

O značce Oligodermie:
Francouzskou kosmetiku Oligodermie založil Dr. Jean-Jacques Legrand, který položil základy estetické medicíny. V Paříži otevřel vůbec první kliniku estetické chirurgie na světě. Značka letos oslaví 40 let. Řada pro domácí péči staví na stabilních základech profesionálních kosmetických přípravků. Veškeré patenty a technologie pocházejí z vlastní laboratoře, což zajišťuje nejvyšší kvalitu. Profesionální kosmetiku ve světě využívá více než 10 000 kosmetických salonů.


Odličovač obsahuje extrakt z broskví a chrpových květůvitamíny B, C a E.  Odličovač příjemně voní a stačí ho jen krátce protřepat a obě složky se okamžitě smísí.  Když se odličovač spojí tak se krásně třpytí. 
Nezanechává mastný povlak. Dvoufázový odličovač mi odlíčil celý makeup  a i voděodolnou řasenku, kterou mi jen tak nějaká odličovač neodlíčí.
Jednou jsem ho vyzkoušela i na odlíčení dlouhotrvající matné rtěnky,která drží na rtech jak přibitá, ale i tento odličovač ji dostal dolů. Stačí jen jemně přiložit tampónek s produktem k oku, chvilku počkat a jednoduchým pohybem setřít. Následně je okolí krásně hydratované, jemné. 
Produkt nijak nedráždí oční okolí. Odličovač má 100 ml a seženete ho tady na Zdraví-krása za 499 Kč.




Hlavní výhody : Odličuje a zároveň pečuje, Vitamíny B, C a E chrání a zjemňují pleť, Velice šetrný, vhodný i pro osoby nosící kontaktní čočky, přesto účinný, Bez přidané parfemace, parabenů, netestován na zvířatech.



To je pro dnešek vše. Znáte tuto značku? Zaujal vás odličovač? 


4 komentáře:

  1. Odličovač má hrozně hezký a jednoduchý obal. :)
    annatruksa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. znacku nepoznam ale moc sa mi paci obal :)

    Pozyvam na letnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat