sobota 11. června 2016

SOAPHORIA - Tělový peeling a Tělový jogurt levandulové pole


Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám recenzi na další dva produkty od značky Soaphoria. Oba tyto produkty najdete  na stránce krasnakazdyden.cz. Recenze je na produkty s levandulovou vůní Tělový peeling a Tělový jogurt. 
Jestli jste nečetly mojí první recenzi na produkty Soaphoria tak se na ní mrkněte tu.


Takto krásně mi balíček přišel zabalený. Na balení si dávají opravdu záležet.






Peeling je balen ve skleněné dóze a vyráběn z přírodních výtažků. Odstraňuje odumřelé kožní buňky, zjemňuje, čistí a hydratuje pokožku. Levandule má protizánětlivé účinky. Působí proti vyrážkám, ekzémům a lupence. 
Nádherně voní, ale zbaví vás i podrážděnosti a stresu. 
Obsahuje 250g a stojí 225,- 



Po otevření víčka uvidíte olejovou vrstvou zakrytý peeling a ucítíte nádhernou levandulovou vůni.
Vůně je jemná a přirozená, nic dráždivého. 
Peeling je na olejové bázi, proto se nahoře usazuje olejová vrstva, proto ho před použitím musíte promíchat. 

Hrubost peelingu mi přijde vyhovující obsahuje drobná zrníčka soli a květy levandule.
Pokožku hezky obrousí, ale nemusíte se bát nepodráždí ji.
Jelikož je peeling na olejové bázi je po použití pokožka krásně hydratovaná a jemná, nemusíte se proto již mazat žádným krémem.
Po osprchování vám na pokožce zůstane jemný olejový film, přesto pokožka není mastná.
Pokožka je po sprše krásně provoněná, jemná a vyživená.






Použití: 
Nanášejte na navlhčenou pokožku při sprchování. Krouživými pohyby vmasírujte peeling do celého tělo. Hlavně na suchá místa jako jsou lokty, chodidla a kolena. Poté důkladně opláchněte.  
Doporučené používání 3-4 krát týdně. 
Já osobně peeling používala dvakrát za týden.





Tento produkt mě velmi zaujal hned podle názvu. Nevěděla jsem, co si mám pod pojmem tělový jogurt představit.
Konzistence je mnohem řidší než u tělových mlék. Díky svojí konzistenci se velmi dobře roztírá a rychle vstřebává.





Vůně levandule je zde mnohem výraznější než v tělovém peelingu, ale za to jsem jedině ráda. Někomu by, ale mohla výraznější vůně vadit. 
Pokožku hezky hydratuje a vydrží hydratovaná několik hodin, i vůně je na těle dlouho cítit. 
Obsahuje kokosový a slunečnicový olej, bambucké máslo, olej z meruňkových jader, aloe vera a vitamín E. Zbaví vás stresu a podrážděnosti.
Obsahuje 250ml a stojí 247,-
Ideální je používat tělový jogurt po koupeli nebo sprše. Já ho používala 3 krát týdně.

Oba tyto produkty mají i v jiných vůních pokud zrovna nemáte rádi levanduli. Například ve vůních jako je mléčné potěšení, ovocný sad, aloe vera.


Tak to je pro dnešek vše. Doufám, že se vám recenze na tyto produkty líbila. Oba produkty vám mohu doporučit. Já s nimi byla naprosto spokojená.



10 komentářů:

  1. Ten tělový jogurt zní hodně zajímavě. Vůni levandule miluju, takže by mi určitě vyhovoval :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  2. O této značce jsem už hodně četla, ale ještě jsem ji nezkoušela.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to rozhodně něco zkus :) mohu značku jedině doporučit.

      Vymazat
  3. Zatím jsem nezkoušela, ale vypadá to zajímavě. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  4. Soaphirii miluju, jogurt jsem vyzkousela a je skvely😘
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  5. Peeling mám doma také - ve vůni Babiččina zahrada. Ta vůně je boží! Jogurt jsem zatím nezkoušela. Ale mám doma ještě tělové suflé, deodorant, bombu do koupele a bronztone :)
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat